Komunikační strategie vinařství Horák – Lenka Kubíková
Lenka Kubíková
Bakalářská práce
Komunikační strategie vinařství Horák
Promotional strategy of winery Horák
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné komunikační strategie konkrétního rodinného vinařství, a následně navržením strategie nové. Práce je rozdělena na dvě části, a to na literární rešerši a analytickou část. V literární rešerši jsou objasněny nejdůležitější pojmy zkoumané problematiky a srovnávány přístupy jednotlivých autorů v dané oblasti. Poznatky z literární rešerše slouží jako podklad …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the current communication strategy of a specific family winery, and then with the proposed new strategy. The thesis is divided into two parts: literary research and analytical part. In the literary research, the most important concepts of the studied subject are elucidated and the approaches of individual authors in the given field are compared. The findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Komunikační strategie vlády České republiky v letech 2007 - 2009 se zaměřením na vládní kampaně
Alice Otáhalová -
Communication strategies in promotional discourse: Focusing on hard sell vs. soft sell advertising tactics
Nela MAJEROVÁ -
Analysis of communication strategies in promotional discourse: hotel industry
Jana TEUEROVÁ -
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
Kateřina Niklová -
Contrastive analysis of communication strategies in English/Czech promotional discourse: tourism services
Anna GAUROVÁ -
Comparative analysis of promotional discourse on Czech and British city websites
Natalie HALTOFOVÁ -
Analysis of commercial/promotional discourse: city tourism
Marta ZÁKOPČANÍKOVÁ