Lenka Kubíková

Bakalářská práce

Komunikační strategie vinařství Horák

Promotional strategy of winery Horák
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou současné komunikační strategie konkrétního rodinného vinařství, a následně navržením strategie nové. Práce je rozdělena na dvě části, a to na literární rešerši a analytickou část. V literární rešerši jsou objasněny nejdůležitější pojmy zkoumané problematiky a srovnávány přístupy jednotlivých autorů v dané oblasti. Poznatky z literární rešerše slouží jako podklad …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the current communication strategy of a specific family winery, and then with the proposed new strategy. The thesis is divided into two parts: literary research and analytical part. In the literary research, the most important concepts of the studied subject are elucidated and the approaches of individual authors in the given field are compared. The findings …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta