Výuka stolničení a etikety prostřednictvím sociální sítě Instagram – Klára HRŮZOVÁ
Klára HRŮZOVÁ
Bachelor's thesis
Výuka stolničení a etikety prostřednictvím sociální sítě Instagram
Teaching table manners and etiquette through the Instagram social network
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma sociálních sítích, konkrétně o využívání Instagramu. Zaměřuje se na výhody a případné nevýhody vyučování pomocí sociální sítě Instagram. Zjišťuje, zda jsou žáci schopni učit se pomocí sociální sítě. Tato práce se zabývá především, zda zahrnutí sociální sítě do výuky je pro studenty zajímavé a zábavné. Pomocí příspěvků a krátkých videí žákům na sociální síti jsou …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the topic of social networks, specifically on the use of Instagram. It focuses on the advantages and possible disadvantages of teaching using the Instagram social network. Determines whether students are able to learn using a social network. This thesis mainly deals with whether the inclusion of social networks in teaching is interesting and fun for students. Using …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Tomáš Javorčík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HRŮZOVÁ, Klára. Výuka stolničení a etikety prostřednictvím sociální sítě Instagram. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialist Subjects with Focus on Education / Specialist Subjects with Focus on Education
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.