Die Übersetzung von touristischer Werbung und Propagationstexter – Bc. Phuong Thao NGUYEN
Bc. Phuong Thao NGUYEN
Diplomová práce
Die Übersetzung von touristischer Werbung und Propagationstexter
The Translation of the Tourist Advertisement and Promotional Texts
Abstract:
This Diploma Thesis devotes to Translation of some of the advertising Texts from the City Waldkraiburg in Germany. The whole Thesis divides into two main Parts: the theoretical and the practical Part. The theoretical Part concentrates on the Advertisement and the Translation, specifies their Definition and explains the most important Notions, which relate to these Formulations. This Part makes significant …víceAbstract:
Daná diplomová práce se věnuje překladu některých reklamních textů města Waldkraiburg v Německu. Celá práce se dělí na dvě hlavní části: teoretickou a praktickou část. Teoretická část se soustřeďuje na reklamu a překlad, vymezuje jejich definici a vysvětluje nejpodstatnější pojmy související s těmito výrazy. Připravuje důležitý teoretický podklad a poznatky, které jsou zásadně důležité při překladu …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NGUYEN, Phuong Thao. Die Übersetzung von touristischer Werbung und Propagationstexter. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Překladatelství a tlumočnictví / Němčina pro překladatelskou praxi