Strategická analýza společnosti Rašelina, a.s. – Pavlína Kolářová
Pavlína Kolářová
Master's thesis
Strategická analýza společnosti Rašelina, a.s.
Strategic Analysis of Rašelina, a.s.
Abstract:
Diplomová práce Strategická analýza podniku Rašelina a.s. se zaměřuje na teoreticko--metodologické a praktické poznatky z oblasti strategie a strategického řízení podniku. Teoretická část se zabývá obecnými metodami a charakteristikami strategické analýzy. Následně v praktické části jsou aplikovány teoreticko - metodologické poznatky na podnik, čili je zde provedena interní a externí analýza podniku …moreAbstract:
The Strategic Analysis prepared for Raselina a.s. is a graduation thesis, which concentrates on theory, methodology and work experience applied to the strategy and operating management of the company. The theoretical part focuses on general methods and characteristics of strategic analysis. The work experience part summarizes the theoretical and methodological analyses and applies them to analyze the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 11. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28483
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2011
- Supervisor: Jiří Dvořák
- Reader: Jaroslav Matouš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28483
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Martin Ledvina -
Tvorba strategie podniku na základě strategické analýzy
Jan Palkovský -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Jan Šigut -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Kateřina Angerová -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Michal Večeřa -
Analýza procesu tvorby strategie podniku
Martina Vieriková -
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Tomáš Majzel -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra