Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální – Mgr. Bc. Lucie Šťastná
Mgr. Bc. Lucie Šťastná
Diplomová práce
Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální
Integrated cross-curricular teaching and project teaching at special school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a aplikací metod integrované mezipředmětové výuky a projektového vyučování na základní škole speciální při výuce žáků se středně těžkým mentálním postižením vzdělávaných podle Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální díl I. Teoretická část vymezuje základní užívané termíny, popisuje historii vzniku a rozdílné i shodné znaky integrované …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis and application of methods for integrated thematic teaching and project teaching in special elementary school for teaching pupils with moderate mental disabilities educated according to the Framework curriculum for the field of education elementary school special part I. The theoretical part defines basic terms used, describes the history and identical features integrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bwyyd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení dosažené úrovně komunikačních schopností žáků se středně těžkým mentálním postižením
Ondřej Nedbal -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Rozvoj praktických dovedností při vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Tereza Rambousková -
Analýza rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením
Martina Syrová -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Alžběta Grösslová -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková