Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální – Mgr. Bc. Lucie Šťastná
Mgr. Bc. Lucie Šťastná
Master's thesis
Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální
Integrated cross-curricular teaching and project teaching at special school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a aplikací metod integrované mezipředmětové výuky a projektového vyučování na základní škole speciální při výuce žáků se středně těžkým mentálním postižením vzdělávaných podle Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální díl I. Teoretická část vymezuje základní užívané termíny, popisuje historii vzniku a rozdílné i shodné znaky integrované …moreAbstract:
The thesis deals with the analysis and application of methods for integrated thematic teaching and project teaching in special elementary school for teaching pupils with moderate mental disabilities educated according to the Framework curriculum for the field of education elementary school special part I. The theoretical part defines basic terms used, describes the history and identical features integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bwyyd/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠŤASTNÁ, Lucie. \textit{Integrovaná mezipředmětová výuka a projektové vyučování na základní škole speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ywfhvc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Hodnocení dosažené úrovně komunikačních schopností žáků se středně těžkým mentálním postižením
Ondřej Nedbal -
Sexuální výchova žáků se středně těžkou mentální retardací
Markéta Čablová -
Rozvoj praktických dovedností při vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Tereza Rambousková -
Analýza rozvoje komunikačních kompetencí žáků se středně těžkým mentálním postižením
Martina Syrová -
Efektivita vybraných komunikačních systémů u žáků se středně těžkým mentálním postižením v prostředí základní školy speciální
Jana Kubatová -
Přání a možnosti sekundárního vzdělávání žáků se středně těžkým mentálním postižením
Alžběta Grösslová -
Vzdělávání dětí se středně těžkým a těžkým postižením v přípravném stupni ZŠ speciální
Věra Šustáčková -
Adaptace osob se středně těžkým mentálním postižením v prostředí letního pobytového tábora pro osoby s mentálním postižením
Veronika Chudáčková