Inovace výrobku pro zahraniční trh – Bc. Tomáš Svoboda, BA
Bc. Tomáš Svoboda, BA
Diplomová práce
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Innovation of the product for the foreign market
Anotace:
Autor: Tomáš Svoboda Název: Inovace výrobku pro zahraniční trh Cílem diplomové práce je uvedení inovovaného výrobku na zahraniční trh v akciové společnosti Gumotex a na základě získaných poznatků vytvořit postup pro úspěšný vstup ve sledované organizaci.Abstract:
ANNOTATION Author: Tomáš Svoboda Name: Innovation of the product for the foreign market The goal of this diploma thesis is to introduce an innovative product on the foreign market in the joint-stock company Gumotex and on the basis of acquired knowledge to create a procedure for successful entry into the monitored organization.Klíčová slova
KEY WORDS Products innovation management SWOT PEST analysis economics company marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/yt8ei/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Lucie Kadlecová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Technological Impact on Marketing Management
Ayub Mohammed -
The Project of Marketing Communication Activities of Faculty of Management and Economics in Zlín for Bosnia and Herzegovina
Mirna Babović -
Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Boutaina Boukhal -
Application of behavioral economics principles for marketing purposes in international companies
Sezen Kutluay -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná