Live action role-playing (LARP) as a teaching tool – Bc. et Bc. Lenka Schormová
Bc. et Bc. Lenka Schormová
Diplomová práce
Live action role-playing (LARP) as a teaching tool
Live action role-playing (LARP) as a teaching tool
Anotace:
Diplomová práce „Larp (Live Action Role-Playing) as a Teaching Tool“ pojednává o různých typech rolových aktivit využitelných pro výuku. Hlavní důraz je kladen na larp jako na prostředek, který umožňuje pomocí netradičních metod zapojit aktivně žáky do výuky a nabízí jim bezpečné prostředí, ve kterém si mohou prožít různé situace a sledovat, jakým způsobem je mohou svými rozhodnutími ovlivnit. Část …víceAbstract:
Diploma thesis “Larp (Live Action Role-Playing) as a Teaching Tool” deals with different types of role-playing activities that could be employed in education. Main focus is on larp, which can be seen as a mean which enables through nontraditional methods involve learners actively in the classes and offers them a safe environment in which they can experience different situations and observe how they …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/c5gfv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: PhDr. Tamara Váňová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití technik tvůrčího psaní v oblasti larpu
Jindřiška EGERTOVÁ -
Příběh a jeho využití ve výchově a terapii
Petra Ryšková -
Využití LARP v knihovnách
Lenka Hodicová -
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
IT podpora GDD (Game design document)
Mikhail Litvinov -
Materiální a abstraktní limitní faktory game designu a jejich vliv na popularitu hry v rámci hráčské komunity
Filip Daňhel -
Herní design v praxi: implementace hry a principy herního designu
Lukáš Pařil -
Design of role-playing games and their use in a language classroom
Aneta Tomšíková