Kouzelná země. Výtvarně pedagogický projekt. – Kateřina ZAJÍCOVÁ
Kateřina ZAJÍCOVÁ
Bakalářská práce
Kouzelná země. Výtvarně pedagogický projekt.
Magic Land. Art-educational project.
Anotace:
Kouzelná země. Výtvarně pedagogický projekt. Zvolila jsem si téma spolupráce a fantazie. Spolupráce, která probíhala mezi mnou a mým dvanáctiletým bratrem Vojtěchem, který má bohatý vnitřní svět, jenž jsme se pokusili společně ztvárnit a transformovat prostřednictvím různých médií divákům vně. Důležitý byl i samotný proces tvorby, při němž jsme se učili, jak zvládat konflikty, nedorozumění a kooperovat …víceAbstract:
Magic Land. Art-educational project. I chose the topic of cooperation and imagination. Cooperation with my twelve years old brother Vojtěch who has a complicated and interesting inner world. And we tried to make it visible for viewrs from external world. We used various media for this. But creative process was also important because we learned how to cope with conflicts, misunderstandings and cooperate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Jitka Géringová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAJÍCOVÁ, Kateřina. Kouzelná země. Výtvarně pedagogický projekt.. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Výtvarná výchova (jednooborové)
Práce na příbuzné téma
-
Skupinová práce jako forma edukace ve výtvarné výchově - Jak se točí film.
Veronika ČMEJLOVÁ -
Výtvarně-pedagogická zadání zaměřená na rozvoj smyslové citlivosti u dětí předškolního věku
Kateřina RUPRECHTOVÁ -
Možnosti transformace tradičních témat prostřednictvím výtvarných technik ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni ZŠ
Lenka HRDLIČKOVÁ -
Židle jako prostor a limit - výtvarně-pedagogický projekt s osobou se sníženou hybností
Barbora MRÁČKOVÁ -
Jídlo jako prostředek uměleckého a výtvarně pedagogického zpracování
Terezie CORFU -
Výtvarné činnosti s jedincem s dětskou mozkovou obrnou
Tereza KLATOVSKÁ -
Židle jako prostor a limit - výtvarně-pedagogický projekt s osobou se sníženou hybností
Barbora MRÁČKOVÁ -
Autorská kniha - experiment - koncept - kniha jako artefakt - současný knižní projekt
Tereza Mašková