Analýza Business to Business marketingu spoločnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o. – Stanislava Murcková
Stanislava Murcková
Diplomová práce
Analýza Business to Business marketingu spoločnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o.
Analýza Business to Business marketingu společnosti Procter&Gamble Česká Republika, s r.o.
Anotace:
Diplomová práce se věnuje business-to-business marketingu společnosti Procter&Gamble v České Republice s důrazem na současné změny v nákupním chování spotřebitelů. To je ovlivněno silnými a častými promočními aktivitami na maloobchodním trhu, co působí na loajalitu zákazníků a také na vnímanou úroveň diferenciace jednotlivých maloobchodních řetězců. V diplomové práci je zkoumána úroveň diferenciace …víceAbstract:
This Master thesis is focused on business-to-business marketing of Procter&Gamble in Czech Republic with attention to current changes in shopping behavior of consumers. This is influenced by strong and common promotional activities in current retail environment, which further changes loyalty of consumers and perceived level of differentiation of individual retailers. Thesis is evaluating the level …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá business-to-business marketingom spoločnosti Procter&Gamble v Českej Republike s dôrazom na súčasné zmeny v nákupnom chovaní spotrebiteľov. To je ovplyvnené silnými a častými promočnými aktivitami na maloobchodnom trhu, čo pôsobí na lojalitu zákazníkov, ako aj vnímanú úroveň diferenciácie jednotlivých maloobchodných reťazcov. V diplomovej práci je skúmaná úroveň diferenciácie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68339
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Ján Durajka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68339
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Diferenciácia ranostredovekých sídliskových areálov priestorovou analýzou artefaktov kultúrnej vrstvy
Michaela Prišťáková