Reakcia spotrebiteľky na trendy a inovácie v kozmetike – Ivana Krajčiová
Ivana Krajčiová
Master's thesis
Reakcia spotrebiteľky na trendy a inovácie v kozmetike
Reakce spotřebitelky na trendy a inovace v kosmetice
Anotácia:
Práce si vzala za cíl vyzkoumat, jak ženské spotřebitelské segmenty reagují na trendy a inovace na ženském trhu kosmetiky v České republice. Po shrnutí zjištění z výzkumů už provedených na toto téma v teoretické části jsou v práci následně odkryté ženské segmenty dle přístupu k inovacím a trendům. Pro segmentaci práce využívá program Data analyser a nejkomplexnější spotřebitelský výzkum v Česku - MML …viacAbstract:
The aim of this thesis is to explore consumer behaviour of women towards trends and innovations in the female cosmetics market in the Czech Republic. After summarizing the prior research on this topic, the female consumer segments are uncovered, based on their attitudes towards the trends and innovations. Data Analyser program and MML-TGI, the most complex consumer research in the Czech Republic, were …viacAbstract:
Práca si vzala za cieľ vyskúmať, ako ženské spotrebiteľské segmenty reagujú na trendy a inovácie na ženskom trhu kozmetiky v Českej republike. Po zhrnutí zistení z výskumov už urobených na túto tému v teoretickej časti sú v práci následne odkryté ženské segmenty na základe ich prístupu k inováciám a trendom. Pre segmentáciu práca využíva program Data analyser a najkomplexnejší spotrebiteľský výskum …viacKľúčové slová
žena hloubkový rozhovor Česká republika produkt segmentace spotřebitel kosmetika trend inovace uvedení na trh
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69314
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Kristina Baracová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
English Language Teaching at Secondary Level of Elementary Schools during the School Closure in Spring 2020
Nikola Dvořáková -
Dodatkové ochranné osvedčenia a ich aplikácia na liečivá uvádzané na trh v núdzovom režime
Viliam Achberger -
Zriadenie minipivovaru, marketingové stratégie pre uvedenie na trh
Peter Pašen -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Uvedenie nového produktu na obchodný trh
Stanislava Svobodová -
Uvedenie nového produktu na zahraničný trh
Adam Tóth -
Vývoj nového produktu a uvedení na trh
Silvia Daňová -
Uvedenie produktu na trh
Michal Gašparík