Bc. Kateřina Ovesná

Diplomová práce

Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.

Marketing Strategy of MESSENGER a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma "Marketingová strategie společnosti Messenger a.s." je analyzovat současné postavení vybrané společnosti na trhu kurýrních služeb a z výsled-ných analýz navrhnout marketingovou strategii nové služby. Důvodem výběru tohoto té-matu je současná situace na trhu kurýrních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména konkurenci, zákazníky a ekonomickou krizi. Práce …více
Abstract:
This master's thesis on "Marketing strategy of the company Messenger a.s." aims to ana-lyze the current position of the company on the market of courier services and to design a marketing strategy for new service based on final analysis. The reason for selecting this topic is the current situation of courier service market with regard to the external environ-ment, especially the competitors, customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ovesná, Kateřina. Marketingová strategie společnosti MESSENGER a.s.. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace