Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga – Bohdana HOREČNÁ
Bohdana HOREČNÁ
Bachelor's thesis
Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga
Specifics of the implementation of educational and leisure activities of a pupil with ASD from the point of view of a teaching assistant
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na realizaci vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s poruchou autistického spektra pohledem asistenta pedagoga. V teoretické části se zaměřuje na definici a charakteristiku pojmu porucha autistického spektra, na pozici a náplň práce asistenta pedagoga. V praktické části je zaměřena na práci s dětmi s poruchou autistického spektra s využitím případových studií.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the implementation of educational and leisure activities of a pupil with an autism spectrum disorder from the perspective of a teaching assistant. The theoretical part focuses on the definition and characteristics of the term autism spectrum disorder, the position and scope of work of the teaching assistant. The practical part is focused on working with children with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 12. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOREČNÁ, Bohdana. \textit{Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/yx95gl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOREČNÁ, Bohdana. Specifika realizace vzdělávacích a volnočasových aktivit žáka s PAS pohledem asistenta pedagoga. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education - preceptorship / Special Education - preceptorship
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Volnočasové aktivity v rodinném centru OliVy a jejich vliv na děti s Aspergerovým syndromem
Denisa PUSTOWKOVÁ -
Přínos boccii jako volnočasové aktivity pro integraci osob s tělesným postižením do společnosti
Lenka Skaunicová -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Účinná součinnost pedagoga, asistenta pedagoga a speciálního pedagoga při vzdělávání dítěte se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností
Dana Kubrychtová -
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
Anna Sádecká -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Způsoby práce asistentů pedagoga v inkluzivním vzdělávání na příkladu vybrané mateřské školy
Martiníková Martiníková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
6/12/2022