Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání – Tereza ZVAŘIČOVÁ
Tereza ZVAŘIČOVÁ
Master's thesis
Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání
Preparatory class as an environment which support a child progress before entering a compulsory education
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy poznatků o přístupu k dětem předškolního a mladšího školního věku v přípravných třídách a potřebách těchto dětí vytvořit metodiku pro práci s dětmi v přípravných třídách, zohledňující Metodu dobrého startu a sociální hry. Práce obsahuje teoretická východiska věnovaná rozvoji dětí předškolního a mladšího školního věku v rodině, mateřské škole a přípravné třídě. Pozornost …moreAbstract:
The aim of the thesis is to develop a methodology for working with children in preparatory classes, based on the analysis of knowledge about the approach to children of preschool and younger school age in preparatory classes and the needs of these children, taking into account the Good Start Method and social play. The thesis contains theoretical background on the development of preschool and younger …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2022
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZVAŘIČOVÁ, Tereza. \textit{Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/yxb8qf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVAŘIČOVÁ, Tereza. Přípravná třída jako prostředí podporující rozvoj dítěte před vstupem do povinného vzdělávání. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching at primary schools
Theses on a related topic
-
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Metoda dobrého startu, její modifikace a aplikace v dnešní mateřské škole
Kristýna GALETKOVÁ -
Metoda dobrého startu v rozvoji komunikační schopnosti
Zlata Ficalová -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
Andrea Vašková -
Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální
Jitka Kučerová -
Stimulační program Metoda dobrého startu u dětí s vývojovou dysfázií
Eva Soukupová -
Metoda dobrého startu jako prostředek rozvoje grafomotoriky u dětí předškolního věku
Magdalena JEŽOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/6/2022