Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole – Bc. Jana Hagen
Bc. Jana Hagen
Master's thesis
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Analysis of the relationship of the target language and mother tongue in German language teaching at primary school.
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozborem vztahu mateřského a cílového jazyka při výuce německého jazyka na základních školách. K analýze jsem použila videostudie a transkripty získané z projektu Videostudie německého jazyka realizovaného na Institutu výzkumu školního vzdělávání Masarykovy univerzity v roce 2012, na jejichž základě jsem zkoumala poměr užití mateřského a cílového jazyka s hlubším zaměřením …viacAbstract:
The thesis deals with the analysis of the relationship of the parent and target language, German language teaching in primary schools. The analysis I used videostudy and transcripts obtained from the project Videostudies German conducted at the Institute for Research in School Education at Masaryk University in 2012, based on which I examined the ratio of use of the mother tongue and the target language …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zwunn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Janík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary and Language School Teacher Training in German Language
Práce na příbuzné téma
-
Výslovnost ve výuce německého jazyka na ZŠ
Martina Čeřovská -
Zapojení žáků se specifickými poruchami učení do výuky německého jazyka na prvním stupni waldorfské základní školy
Barbora Hlaváčová -
Výuka německého jazyka na Waldorfské škole a klasické ZŠ
Simona Halvová -
Výuka německého jazyka na prvním stupni waldorfské školy
Ivana Hrtoňová -
Písně a hry v učebnicích německého jazyka na 1. stupni ZŠ
Božena Holzerová -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Distanční výuka na ZŠ perspektivou učitelů německého jazyka
Lucie Skotnicová -
Hodnocení ve výuce německého jazyka
Petra Šebková