Bc. Veronika Krajčová

Bakalářská práce

Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti

Use of Public relations tools in a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku public relations jako významného nástroje v rámci marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní využívání nástrojů public relations společnosti a formulovat návrhy k jejich optimalizaci. Ke zpracování studie byla využita sekundární data a také data primární, která jsou interpretována pomocí výsledků z dotazníkového šetření …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of public relations as the significant mean of the marketing communication mix. The goal of this study is to analyse the usage of the existing tools of public relations in society and to formulate proposals for their optimization. To conclude the study, data were interpreted with help of the results of the questionnaires’ surveys, using both, secondary as well …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/od0ii/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné