Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti – Bc. Veronika Krajčová
Bc. Veronika Krajčová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Use of Public relations tools in a selected company
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku public relations jako významného nástroje v rámci marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní využívání nástrojů public relations společnosti a formulovat návrhy k jejich optimalizaci. Ke zpracování studie byla využita sekundární data a také data primární, která jsou interpretována pomocí výsledků z dotazníkového šetření …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of public relations as the significant mean of the marketing communication mix. The goal of this study is to analyse the usage of the existing tools of public relations in society and to formulate proposals for their optimization. To conclude the study, data were interpreted with help of the results of the questionnaires’ surveys, using both, secondary as well …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/od0ii/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Public relations a politické strany
David Janda -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín
Libor Nekuda -
Public Relations v neziskové organizaci
Ivana Chodurová -
Projekt public relations pro neziskovou organizaci Slezská diakonie
Lucie KRÖHNOVÁ