Kultúrne štandardy Vietnamcov a ich vplyv na podnikanie a obchod – Ninh Doan Thi Hai
Ninh Doan Thi Hai
Bakalářská práce
Kultúrne štandardy Vietnamcov a ich vplyv na podnikanie a obchod
Kulturní standardy Vietnamců a jejich vliv na podnikání a obchod
Anotace:
Cílem práce je přiblížit čtenáři vietnamskou kulturu, její standardy, zvyklosti nebo odlišnosti a jak tyto kulturní standardy ovlivňují podnikání a obchod. V konečném důsledku si tato práce klade za cíl zjistit i obchodní zvláštnosti Vietnamců při styku se zahraničními partnery. Práce je rozdělena do čtyř částí, přičemž v úvodní část práce zpracovává geografické, demokratické, politické a ekonomické …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to give the reader insight into the vietnamese culture, its standards, conventions or differences and how these cultural standards affect business and trade. In addition, this paper also aims to find out business peculiarities of the Vietnamese, when dealing with foreign business partners. The bachelor thesis is divided into four stages, where the introductory part …víceAbstract:
Cieľom práce je priblížiť čitateľovi vietnamskú kultúru, jej štandardy, zvyklosti alebo odlišnosti a ako tieto kultúrne štandardy vplývajú na podnikanie a obchod. V konečnom dôsledku si táto práca kladie za cieľ zistiť aj obchodné zvláštnosti Vietnamcov pri styku so zahraničnými partnermi. Práca je rozdelená do štyroch častí, pričom v úvodná časť práce spracováva geografické, demokratické, politické …víceKlíčová slova
obchodný podnikatelský protokol kulturní elementy vietnamská kultura vietnamští podnikatelé podnikání a obchod interkulturní analýza kultura kulturní standardy
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/60693
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2014
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Miroslava Manová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/60693
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Postavení vietnamských obchodníků v České republice
Thanh Thu Dinh -
Kulturní a sociální rozdíly mezi Japonskem a Českou republikou a jejich vliv na mezinárodní obchod
Michal Podroužek -
Kulturní rozdíly České republiky a Spojených arabských emirátů a jejich dopad na mezinárodní obchod
Kristýna Donátová -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias -
Kulturní standardy Indů a jejich vliv na obchodní jednání a podnikání
Eva Küblbeková -
Vietnamese-Czech and Czech-Vietnamese Cultural Standards in Business Negotiations
Veronika Nguyenová -
Firemní kultura a její specifika v českém a vietnamském prostředí
Ly Dieu Le