Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor – Martin Brázda
Martin Brázda
Bachelor's thesis
Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor
A Marketing Strategies Analysis of the Skype: Skype as a New Mobile Operator
Abstract:
The primary objective of this thesis is to identify and analyze the marketing strategies of the Skype Technologies and its competitors. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, marketing field as well as marketing terms, e.g. marketing mix or marketing strategy are defined. The practical part identifies the particular marketing strategies of the Skype Technologies …moreAbstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Accessible from:: 5. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BRÁZDA, Martin. \textit{Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yxn6pf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Brázda, Martin. Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová