Martin Brázda

Bakalářská práce

Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor

A Marketing Strategies Analysis of the Skype: Skype as a New Mobile Operator
Abstract:
The primary objective of this thesis is to identify and analyze the marketing strategies of the Skype Technologies and its competitors. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, marketing field as well as marketing terms, e.g. marketing mix or marketing strategy are defined. The practical part identifies the particular marketing strategies of the Skype Technologies …více
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikovat a následně analyzovat marketingové strategie společnosti Skype Technologies a jejich konkurentů. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je definován marketing jako takový, ale také pojmy jako marketingový mix či marketingová strategie. Praktická část poté identifikuje jednotlivé marketingové strategie společnosti …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Zveřejnit od: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Brázda, Martin. Analýza marketingových strategií společnosti Skype: Skype jako nový mobilní operátor . Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi