Aleš HUBER

Bachelor's thesis

1. Auditivní vizualizace v rozhlasové tvorbě. 2. Rozhlasová hra Roger Krowiak.

1. Auditive Visualization in Broadcast. 2. Sound Drama Roger Krowiak.
Abstract:
Obsahem této práce je objasnění sluchového vnímání posluchače, přiblížení komunikačního kanálu mezi rozhlasovým tvůrcem a posluchačem a seznámení s výrazovými prostředky zvukové dramaturgie a režie (v kontextu jednotlivých rozhlasových žánrů). Vysvětlíme si pojem auditivní vizualizace, což je tzv. obrazotvornost, kterou v posluchači vyvolávají tvůrci zvukového snímku. Tato práce popisuje funkci rozhlasového …more
Abstract:
The main topics of this study are clarification of audience perception, description of communication channel from broadcasting author to audience; and identification of phraseology of sound dramaturgy and direction (in connection with particular broadcasting genres). We are going to explain the meaning of auditive visualization, a socalled imagination which is evoked by authors of sound records. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier: 13109

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HUBER, Aleš. 1. Auditivní vizualizace v rozhlasové tvorbě. 2. Rozhlasová hra Roger Krowiak.. Zlín, 2009. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Fine arts / Multimedia and design