Divadlo Na Fidlovačce a jeho postavení mezi pražskými scénami – Alžběta Hlinková
Alžběta Hlinková
Bakalářská práce
Divadlo Na Fidlovačce a jeho postavení mezi pražskými scénami
Divadlo Na Fidlovačce and it´s position between Prague theathres
Anotace:
Divadlo Na Fidlovačce je scéna neodmyslitelně spojená s pražskými Nuslemi. Za více než 90 let od prvního otevření se na jevišti prostřídalo mnoho známých osobností, jakými jsou například Oldřich Nový, Miloš Kopecký, Jiřina Jirásková, Tomáš Töpfer či Eliška Balzerová. V letošním říjnu si divadlo připomnělo 20 let od svého slavnostního znovuotevření. I proto je přinejmenším zajímavé prozkoumat současnou …víceAbstract:
Divadlo Na Fidlovačce is very closely connected to Prague district Nusle. For more than 90 years since the theatre was first opened, many of the most resounding names such as: Oldřich Nový, Miloš Kopecký, Jiřina Jirásková, Tomáš Töpfer či Eliška Balzerová have performed on this stage. This October, Divadlo Na Fidlovačce celebrated 20 years since it’s re-opening. Not only for that it seems to me very …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 12. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77400
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Zuzana Malcová
- Oponent: Milan Němeček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77400
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing divadla
Margarita Salimova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla
Jiří Sulženko -
Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy
Pavlína Gottfriedová