Bc. Jaroslava Dolejší

Master's thesis

Skupinová identita a spotřební kultura

Group identity and consumer culture
Anotácia:
Práce se zabývá spotřební kulturou a identitou skupiny EEES Trends. Je zde zkoumáno, jaký má skupina vliv na nákupní chování jednotlivce. Výzkum probíhal pomocí ankety. Vyskytují se zde prostředky, jakými se značky mohou přiblížit potenciálním zákazníkům a příklady, jak je zasáhnout. Je zde vysvětlena segmentace, targeting a positioning. Dále je zde vysvětleno spotřební prostředí kolem koní. Jak se …viac
Abstract:
This thesis talks about consumer culture and group identity of EEES Trends. It shows us impact of this group on consumer behaviour of each individual. The research was done by the questionaire. We can see different means how brands can get closer to the potential customers. This goes with examples of how to reach them. We can also talk about some segmentation, targeting and positioning. Next, we have …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication