Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard – Lucie Laštovičková
Lucie Laštovičková
Master's thesis
Věrnostní program maloobchodního řetězce Tesco - Clubcard
Loyalty Program for Retail Chain Tesco – Clubcard
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá věrnostním programem maloobchodního řetězce Tesco -- programem Clubcard. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V úvodní teoretické části jsou nejdříve blíže vysvětleny pojmy jako marketingové a komerční komunikace, podpora prodeje a její používané nástroje a dále pojem loajalita a věrnostní programy jako takové. V úvodu do praktické části jsou nejprve popsány …viacAbstract:
This thesis deals with loyalty program of retail chain Tesco -- Clubcard loyalty program. The thesis is divided into two parts. The first part is focused on terms explanation -- e.g. marketing and commercial communication, sales promotion and it's techniques and also loyalty and loyalty programs itself. The beginning of practical part firstly describes current trends on the retail market. The following …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31715
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Peter Szabo
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31715
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Analýza a návrh marketingové komunikace pro Cukrárnu a Kavárnu Vločka
Natálie Vlčková -
Jak udržet a neztratit své publikum po dobu rekonstrukce muzea. Fungování muzea a jeho práce s veřejností během rekontrukce
Kateřina Machová -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec