Bc. Petr Řepa
Bachelor's thesis
Cestování mladých do zahraničí
Youth Travel Abroad
Anotácia:
Bakalářská práce „Motivace mladého člověka vycestovat do zahraničí“ se věnuje zejména motivaci mladých lidí ve věku 15-29 let vycestovat do zahraničí. Cílem práce je zhodnotit konkrétní motivace a srovnat výsledky se studií Youth Travel Matters. V první části je uvedena rešerše literatury k motivaci, která představuje úvod do problematiky a seznamuje čtenáře se základními pojmy, vymezuje mladého člověka …viacAbstract:
The bachelor´s thesis “Motivation of young people to travel abroad“ deals with the motivation of young people in age 15-29 years to travel abroad. The aim of this thesis is to evaluate particular motivations and compare results with the study Youth Travel Matters. The first part of the thesis includes research of literature for motivation, which provides an overview on the theoretical bases of motivation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yuc0r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Petr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economic Policy and Administration / Regional Development and Tourism
Práce na příbuzné téma
-
RESEARCH ON FAMILY QUALITY OF LIFE IN FAMILIES OF YOUNG CHILDREN WITH DISABILITIES IN CHINA
Ling GUO -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Invazní druhy - dotazníkové šetření zaměřené na laickou veřejnost
Sandra Razesbergerová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Marketingový výzkum
Stanislav Lang