Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě – Edita Procházková
Edita Procházková
Bachelor's thesis
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Female and male Voice in Radio Advertising
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza současného stavu percepce ženského a mužského hlasu v rozhlasové reklamě u žáků věku 11 - 15 let. Zda žáci vůbec vnímají pohlaví mluvčích v rozhla-sovém reklamním sdělení, jak je pro ně důležitá volba hlasu, jakému hlasu dávají přednost směrem k produktu, i zda se v postojích respondentů odrazí struktura rodinného zázemí, ve kterém žije.Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the perception of female and male voices in a radio advertise-ment among 11-15 years old listeners. The study seeks to find out whether the listeners distinguish the sex of the speakers in the radio advert and if it matters to them and whether the listeners have any preferences related to the speakers and the products being advertised. The potential influence of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zverejniť od: 24. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Edita. Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Pavlína Jedenástíková -
Ženský a mužský hlas v rozhlasové reklamě
Edita Procházková -
Audioexpertiza a její využití v kriminalistice
Kristýna Saričová -
Fragmentace mediálního trhu a její vliv na umístění reklamního sdělení
Klára Pollová -
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Michaela Ragulová -
Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Daniel Pospěch -
Percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže
Vendula Konvičková -
Efektivní stopáž rozhlasových reklamních spotů
Roman BĚLOHLÁVEK