Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s. – Bc. Miroslav Běloch
Bc. Miroslav Běloch
Master's thesis
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
New Trends in Marketing Research. Analysis Methods of Marketing Research Resident Customers of Company Telefónica Czech Republic, a.s.
Anotácia:
Tématem diplomové práce je marketingový výzkum, který je jednou z nejdůležitějších dovedností při stanovování obchodních cílů a přípravě marketingových strategií. V teoretické části je definováno, co marketingový výzkum představuje, včetně historie a marketingového informačního systému. V práci rovněž dochází jednak k vymezení základních pojmů jako rozdělení trhu, zdroje informací, úloha holistického …viacAbstract:
Subject of this dissertation is marketing research which is one of the most important factor needed for planning business aims and preparation of marketing strategies. In the theoretical part is define what marketing research present, including history and information system of marketing. In this piece are also mention basic words such as market share, source of information, function of holictic marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/kxbfa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BĚLOCH, Miroslav. \textit{Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/yybmr2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost telefonních operátorů T-Mobile Czech republic a.s., Telefónica Czech republic a.s. a Vodafone Czech republic a.s.
Monika GÜRTHOVÁ -
Analýza fungování podlinkových nástrojů IMK ve společnosti Telefónica Czech Republic, a. s.
Lukáš Janeček -
Firemní kultura a interní komunikace ve společnosti Telefónica Czech Republic a.s.
Lucie Policarová -
Nástroje motivace a stimulace jako základ výrobního procesu v podniku Telefónica Czech Republic, a.s.
Markéta Petrová -
Společenská odpovědnost firmy Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Alexandra Janoušková -
Finanční analýza podniku Telefónica Czech Republic a.s.
Ondřej Dudek -
Řízení lidských zdrojů v nadnárodní společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Milan Hrouda -
Fundamentální a technická analýza akcie Telefonica 02 Czech Republic, a. s.
Tomáš Kálal