Jana JEŽKOVÁ

Master's thesis

Úloha tvořivého deníku v budování partnerského vztahu ve školní třídě

A role of creative diary in creation of partnership relation in the classroom
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá práci s tvořivým deníkem jako možnost utváření a upevňování partnerských vztahů ve školní třídě. Zamýšlí se nad přístupem učitele k žákům a žáků k sobě navzájem. Popisuje prostředí ve školní třídě a možné stresory, které v této sociální skupině mohou působit.
Abstract:
The thesis explores daily work with creative possibilities of developing and strengthenning partnership in the classroom. It considers the attitudes of teacher to pupils and pupils to each other. It describes the environment in the classroom and possible stressors that can act in this social group.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2011
  • Supervisor: PhDr. Eva Lukavská, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JEŽKOVÁ, Jana. Úloha tvořivého deníku v budování partnerského vztahu ve školní třídě. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 03. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/