Úloha tvořivého deníku v budování partnerského vztahu ve školní třídě – Jana JEŽKOVÁ
Jana JEŽKOVÁ
Master's thesis
Úloha tvořivého deníku v budování partnerského vztahu ve školní třídě
A role of creative diary in creation of partnership relation in the classroom
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá práci s tvořivým deníkem jako možnost utváření a upevňování partnerských vztahů ve školní třídě. Zamýšlí se nad přístupem učitele k žákům a žáků k sobě navzájem. Popisuje prostředí ve školní třídě a možné stresory, které v této sociální skupině mohou působit.Abstract:
The thesis explores daily work with creative possibilities of developing and strengthenning partnership in the classroom. It considers the attitudes of teacher to pupils and pupils to each other. It describes the environment in the classroom and possible stressors that can act in this social group.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2011
- Supervisor: PhDr. Eva Lukavská, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEŽKOVÁ, Jana. Úloha tvořivého deníku v budování partnerského vztahu ve školní třídě. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Theses on a related topic
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Vliv informačních a komunikačních technologií (ICT) na rozvoj podnikatelského prostředí ve vybraných evropských státech
Jiří Blažek -
Analýza a možnosti rozvoje kulturního prostředí ve Velkém Meziříčí
Karolína Košábková -
Analýza a možnosti rozvoje prostředí dobrovolnické kultury ve Sdružení obcí povodí Morávky se zaměřením na obec Morávku
Šárka Dudková