Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále – Bc. Lucie Sklenková, DiS.
Bc. Lucie Sklenková, DiS.
Master's thesis
Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále
The Effect on Sales by Placement of Selected Products into Vertical Blocks on the Shelf
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vizuální merchandising, konkrétně na umístění zboží do vertikálních prodejních bloků na standardních prodejních pozicích tj. regále, a jeho vliv na prodeje vybraných produktů. Práce sleduje chování nakupujících v místě prodeje a nástroje merchandisingu a jak je možné ovlivnit nákupní rozhodnutí zákazníka. V praktické části sleduje prodeje ve vybraném obchodním řetězci …moreAbstract:
This master thesis focuses on the visual merchandising, namely the placing of goods in vertical blocks on standard sales positions ie shelf, and its influence on the sales of selected products. Work monitors the behavior of shoppers at the point of sale and merchandising tools and how they can affect the customer's buying decision. In the practical part monitors sales in selected retailer and compares …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKLENKOVÁ, Lucie. \textit{Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2013. Available from: https://theses.cz/id/yymmb2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sklenková, Lucie. Vliv na prodeje umístěním vybraných produktů do vertikálních bloků na regále. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Merchandising vybrané maloobchodní jednotky
Jitka PALIVCOVÁ -
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
Zuzana Šulíková -
Merchandising a jeho vliv na nákupní chování
Jiřina ŠVECOVÁ -
Category management na straně dodavatele
Andrea Říhová -
Category management na straně dodavatele
Eva Michálková -
Vliv nákupního chování spotřebitele pro přípravu projektů Category managementu v kategorii pracích prostředků
Jana Hájková -
Continuous Management of a Retail Product Category
Lucie Pospíšilová -
Category management ve firmě Lactalis se zaměřením na podporu prodeje a merchandising
Monika Kopal Holásková