Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu – Markéta Chytilová
Markéta Chytilová
Bakalářská práce
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
Application of the Fear of missing out phenomenon on Generation Z consumers in digital marketing
Anotace:
Práce se zabývá současným fenoménem „Fear of missing out“ (FOMO) s cílem posoudit jeho vliv na spotřebitele generace Z v kontextu s digitálním marketingem. Pomocí osmi hloubkových rozhovorů s představiteli generace Z užívajících sociální sítě a nakupujících on-line alespoň jednou za dva týdny byla sebrána primární data, která potvrdila, že FOMO hraje významnou roli v jejich nákupním rozhodovacím procesu …víceAbstract:
The thesis examines the current phenomenon of "Fear of missing out" (FOMO) to evaluate its impact on Generation Z consumers in the context of digital marketing. Using eight in-depth interviews with Generation Z social media users that shop online at least once every two weeks, primary data were collected to confirm that FOMO plays a significant role in their purchase decision-making process. Despite …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Novák
- Oponent: Libor Pavera, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHYTILOVÁ, Markéta. \textit{Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z~v~digitálním marketingu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yysdmt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Online marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
Štěpánka Havlová -
Vybrané dílčí charakteristiky neuroticismu, extraverze a jiné prediktory Fear of Missing Out
Kristýna HONZÍČKOVÁ -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Digital marketing trends in food and beverage industry
Ulviyya Movla-zada
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
19. 4. 2023