Značka a její vývoj v čase. Studie strategií rebrandingu na příkladu AHOLD Czech Republic, a.s. – Ing. Marie Pýchová
Ing. Marie Pýchová
Bakalářská práce
Značka a její vývoj v čase. Studie strategií rebrandingu na příkladu AHOLD Czech Republic, a.s.
Brand and brand trend. Rebranding study in retail AHOLD Czech Republic, a.s.
Anotace:
V teoreticko-metodologické části bakalářské práce bylo mým cílem nastínit proces vývoje značky v čase, její důležitost pro obchodní společnosti a spotřebitele. Snažila jsem se zde ukázat směry, kterými se značka může ubírat. Základním kamenem praktické části je právě probíhající rebranding ve společnosti AHOLD Czech Republic, a.s.. V této části vysvětluji důvody, které vedly společnost ke změně strategie …víceAbstract:
The objectives in the theoretic-methodologic part of my bachelor essay were to describe the brand progress, the brand relevancy for companies and customers.I have tried to show the trends, those the brand could wend its way. Footstone of the practical part is the current rebranding in company AHOLD Czech Republic a.s.. At this part I have tried to explain the management reasons for changing the brand …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wi3ft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Privátní značky jako hrozba pro národní značky na českém trhu
Tereza Málková -
Zavedení značky na trh
Anna Zahálková -
Zavedení značky Hotelstars do Hotelu Solaster v Třebíči
Naděžda Jančářová -
Zavedení značky kvality Hotelstars do penzionu Borovinka
Barbora Pokorná -
Business model pro zavedení značky Alexander McQueen
Helena Ryšavá -
Návrh strategie pro zavedení nové značky na trh paletového nábytku
Michaela Blažková -
Vývoj a zavedení nové pivní značky Pardál na lokální trh
Jana Česánková -
Návrh marketingové strategie k zavedení výrobků značky Vtech na český trh
Stanislav Hanek