Vertikální komunikace zaměstnanců ve vybraném podniku – Aneta Korcová
Aneta Korcová
Bakalářská práce
Vertikální komunikace zaměstnanců ve vybraném podniku
Vertical Communication of Employees in Chosen Company
Anotace:
Práce pojednává o komunikačních prostředcích a jejich používání ve vertikální komunikaci na základě teoretického pojetí i na základě praxe. V práci zobrazuji veškeré využívané komunikační prostředky v podniku a jejich směry, obsahy a četnost přenášených informací. V práci je také popsáno pravidlo SMART na základě skutečně zjištěných údajů a jejich porovnání dle teoretických pravidel. Závěrem práce …víceAbstract:
The work is about the mediums of the communication such as how to use them in a vertical communication and it´s based both on the theoretical concepts and on the basis of experience. At the work are represented all the mediums of communication used in the company such as their directions, content and frequency of the transmitted information. There is also described the SMART rule, which is based on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Dana BERNARDOVÁ, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Korcová, Aneta. Vertikální komunikace zaměstnanců ve vybraném podniku. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 3. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Význam komunikace v procesu motivace zaměstnanců ve vybrané společnosti
Miroslava Jirušková -
Význam komunikace v systému řízení podniku
Lucie Fabiánová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Manažerská komunikace se zaměstnanci v období restrukturalizace firmy
Barbora Tyglová -
Efektivní komunikace ve veřejné správě
Petra Kubínová -
Marketingová komunikace zaměřená na zaměstnance vybraného podniku
Anna Palečková -
Interní komunikace v podniku
Lucie MOJŽÍŠOVÁ