Michal MATUSZEK

Bachelor's thesis

Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace

Sports sponsorship as a form of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice sponzoringu a řeší jeho úlohu jako nástroje marketingové komunikace. Význam sponzoringu nejen v oblasti sportu neustále roste a světové společnosti do této činnosti investují neustále vyšší objemy peněz. Hlavním cílem práce je analýza sponzorské aktivity regionálních firem jako nástroje jejich marketingové činnosti. Práce v praktické části využívá metody kvalitativního …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with issues of sponsorship and solves its role as instrument of marketing communication. The importance of sponsoring not only in the field of sport is constantly growing and world 's companies are constantly investing in higher volumes of money. The main aim of the thesis is to analyse the sponsorship activity of regional companies as a tool of their marketing activities …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MATUSZEK, Michal. Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Bachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology