Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace – Michal MATUSZEK
Michal MATUSZEK
Bachelor's thesis
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Sports sponsorship as a form of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje problematice sponzoringu a řeší jeho úlohu jako nástroje marketingové komunikace. Význam sponzoringu nejen v oblasti sportu neustále roste a světové společnosti do této činnosti investují neustále vyšší objemy peněz. Hlavním cílem práce je analýza sponzorské aktivity regionálních firem jako nástroje jejich marketingové činnosti. Práce v praktické části využívá metody kvalitativního …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with issues of sponsorship and solves its role as instrument of marketing communication. The importance of sponsoring not only in the field of sport is constantly growing and world 's companies are constantly investing in higher volumes of money. The main aim of the thesis is to analyse the sponsorship activity of regional companies as a tool of their marketing activities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MATUSZEK, Michal. Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology
Theses on a related topic
-
Analýza efektivity strategie sportovního sponzoringu Škoda Auto
Eliška Lichtenberková -
Vyhodnocení efektivnosti sportovního sponzoringu
Jiří Rozkošný -
Úloha sponzoringu ve sportu
Jakub Halás -
Reklama a sponzoring ve sportu
Petra Duchoslavová -
Sponzoring ve sportu
Michaela Repšová -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Efektivita sponzoringu ve sportu handicapovaných v ČR
Pavel Janega -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová