Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností - efekt trumpismu v politickém marketingu – Veronika Tlamsová
Veronika Tlamsová
Diplomová práce
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností - efekt trumpismu v politickém marketingu
Application of marketing in the actions of political parties and personalities – the effect of Trumpism in political marketing
Anotace:
Diplomová práce zkoumá efekt trumpismu v politickém marketingu. Tento efekt je nejprve zkoumán na politické kampani Donalda Trumpa v prezidentských volbách ve Spojených státech v letech 2016 a 2020. Poté je výzkum soustředěn na kampaně tří vybraných politických stran do Evropského parlamentu v roce 2019. Těmito stranami jsou – Fidesz (Maďarsko), Reform UK (Velká Británie) a SPD (Česká republika). Cílem …víceAbstract:
This master’s thesis examines the effect of Trumpism in political marketing. This effect is first examined on the US presidential elections’ campaign of Donald Trump in 2016 and 2020. Then the research focuses on the campaigns of three selected political parties for the election into the European Parliament in 2019. Those policitical parties are – Fidesz (Hungary), Reform UK (Great Britain) and SPD …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/84784
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2021
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Jitka Černá
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/84784
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Does Truth Even Matter? The Analysis of Impact of American Partisanship and Misinformation in Donald Trump’s Social Media during the Presidential Campaign of 2020 on the Elections` Outcomes.
Nelli Zhakhian