Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole – Darja NYTROVÁ
Darja NYTROVÁ
Master's thesis
Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole
Hukvaldy - utilization of history and the present day of this village in the integrated teaching at primary school
Abstract:
Diplomová práce se zabývá využitím historie a současnosti obce Hukvaldy v integrovaném vyučování v primární škole. Přibližuje model integrované tematické výuky, poukazuje na možnosti integrace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a předkládá návrhy integrovaných tematických bloků s tematikou Sdružení měst a obcí povodí Ondřejnice. Stručně představuje obec Hukvaldy a celý integrovaný …moreAbstract:
This thesis is focused on Hukvaldy and utilization of history and the present day of this village in the integrated teaching at primary school. It shows the model integrated thematic instruction, points to the possibility of integration in the core curriculum for basic education and puts forward proposals for integrated thematic blocks with the theme of the Association of Towns and Municipalities basinKeywords
model integrované tematické výuky Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání vzdělávací obor Člověk a jeho svět euroregion Beskydy region Beskydy Sdružení měst a obcí povodí Ondřejnice Obec Hukvaldy Blok integrované tematické výuky ?Po stopách lišky Bystroušky? didaktický test mentální mapa
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2012
Accessible from:: 29. 3. 2012
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2012
- Supervisor: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NYTROVÁ, Darja. \textit{Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2012. Available from: https://theses.cz/id/yztv5z/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NYTROVÁ, Darja. Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Židovská čtvrť v Třebíči jako téma integrované tematické výuky
Adéla Nohová -
Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce
Marie ŠTĚPÁNOVÁ -
Po stopách tanečních technik
Monika Šponiarová -
Po stopách Střední odborné školy a Středního odborného učiliště v Písku
Lenka TITLOVÁ -
Po stopách gotického umění - výtvarná řada pro žáky 1. stupně ZŠ.
Diana JUNGOVÁ -
Využití projektové metody ve 4. ročníku ZŠ Realizace projektu Po stopách děda Praděda
Pavla ZERZÁŇOVÁ HILŠEROVÁ -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ