Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole – Darja NYTROVÁ
Darja NYTROVÁ
Diplomová práce
Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole
Hukvaldy - utilization of history and the present day of this village in the integrated teaching at primary school
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím historie a současnosti obce Hukvaldy v integrovaném vyučování v primární škole. Přibližuje model integrované tematické výuky, poukazuje na možnosti integrace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a předkládá návrhy integrovaných tematických bloků s tematikou Sdružení měst a obcí povodí Ondřejnice. Stručně představuje obec Hukvaldy a celý integrovaný …víceAbstract:
This thesis is focused on Hukvaldy and utilization of history and the present day of this village in the integrated teaching at primary school. It shows the model integrated thematic instruction, points to the possibility of integration in the core curriculum for basic education and puts forward proposals for integrated thematic blocks with the theme of the Association of Towns and Municipalities basin …víceKlíčová slova
model integrované tematické výuky Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání vzdělávací obor Člověk a jeho svět euroregion Beskydy region Beskydy Sdružení měst a obcí povodí Ondřejnice Obec Hukvaldy Blok integrované tematické výuky ?Po stopách lišky Bystroušky? didaktický test mentální mapa
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Zveřejnit od: 29. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NYTROVÁ, Darja. Hukvaldy - využití historie i současnosti obce v integrovaném vyučování v primární škole. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Židovská čtvrť v Třebíči jako téma integrované tematické výuky
Adéla Nohová -
Metodické zpracování ekosystému pole v integrované tematické výuce
Marie ŠTĚPÁNOVÁ -
Po stopách tanečních technik
Monika Šponiarová -
Po stopách Střední odborné školy a Středního odborného učiliště v Písku
Lenka TITLOVÁ -
Po stopách gotického umění - výtvarná řada pro žáky 1. stupně ZŠ.
Diana JUNGOVÁ -
Využití projektové metody ve 4. ročníku ZŠ Realizace projektu Po stopách děda Praděda
Pavla ZERZÁŇOVÁ HILŠEROVÁ -
Vzdělávací program pro přípravu občanů k sebeochraně a vzájemné pomoci při mimořádných událostech.
Radek Jandl -
Matematický vzdělávací program pro Velký Svět Techniky v Ostravě
Lucie ŽENČUCHOVÁ