Katarína Halušková

Master's thesis

Analýza komunikačnej stratégie značky Zdravý svet v Globuse

Analýza komunikační strategie značky Zdravý svět v Globus
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje komunikační strategii značky Zdravý svět v v řetězci prodejen Globus a její následné vyhodnocení a určení doporučení na její zlepšení. Zaměřuje se na situační analýzu značky Zdravý svět, včetně zkoumání konkurenčního prostředí, rozboru marketingového mixu a nástrojů použitých v rámci komunikačního mixu. Práce obsahuje vlastní výzkum v podobě dotazníku, jehož cílem bylo prozkoumat …viac
Abstract:
The goal of this diploma thesis is to analyse the communication strategy of the brand Zdravý svet in Globus and to offer recommendations for improvement. The thesis focuses on the analysis of the brand Zdravý svet, its competitors and assess its marketing mix and the tools used in communication mix. The research was conducted through a survey. The aim was to examine the brand awareness of the target …viac
Abstract:
Diplomová práca analyzuje komunikačnú stratégiu značky Zdravý svet v Globuse a jej následné vyhodnotenie a určenie odporúčaní na jej zlepšenie. Zameriava sa na situačnú analýzu značky Zdravý svet, vrátane skúmania konkurenčného prostredia, rozboru marketingového mixu a nástrojov použitých v rámci komunikačného mixu. Práca obsahuje vlastný výskum v podobe dotazníka, ktorého cieľom bolo preskúmať povedomie …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
  • Vedúci: Přemysl Průša
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75269

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod