Analýza komunikačnej stratégie značky Zdravý svet v Globuse – Katarína Halušková
Katarína Halušková
Master's thesis
Analýza komunikačnej stratégie značky Zdravý svet v Globuse
Analýza komunikační strategie značky Zdravý svět v Globus
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje komunikační strategii značky Zdravý svět v v řetězci prodejen Globus a její následné vyhodnocení a určení doporučení na její zlepšení. Zaměřuje se na situační analýzu značky Zdravý svět, včetně zkoumání konkurenčního prostředí, rozboru marketingového mixu a nástrojů použitých v rámci komunikačního mixu. Práce obsahuje vlastní výzkum v podobě dotazníku, jehož cílem bylo prozkoumat …viacAbstract:
The goal of this diploma thesis is to analyse the communication strategy of the brand Zdravý svet in Globus and to offer recommendations for improvement. The thesis focuses on the analysis of the brand Zdravý svet, its competitors and assess its marketing mix and the tools used in communication mix. The research was conducted through a survey. The aim was to examine the brand awareness of the target …viacAbstract:
Diplomová práca analyzuje komunikačnú stratégiu značky Zdravý svet v Globuse a jej následné vyhodnotenie a určenie odporúčaní na jej zlepšenie. Zameriava sa na situačnú analýzu značky Zdravý svet, vrátane skúmania konkurenčného prostredia, rozboru marketingového mixu a nástrojov použitých v rámci komunikačného mixu. Práca obsahuje vlastný výskum v podobe dotazníka, ktorého cieľom bolo preskúmať povedomie …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75269
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2019
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75269
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Komunikační strategie hokejového klubu
Peter Bustin -
Komunikační strategie
Miriama Janyíková -
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
Patrícia Dubovská -
Komunikační strategie projektu
Iveta Kľúčiková -
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
Stanislav Regusevich -
Návrh komunikační strategie velkoobchodu
Martina Delinčáková