Bc. David Srb

Master's thesis

Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví

Sensory marketing and its influence on Czech consumers depending on gender
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku smyslového marketingu v kontextu genderu. Jejím cílem bylo ověřit, zda (a případně jak) ženy a muži na smyslový marketing a související podněty reagují a také jakým způsobem se příp. odlišuje jejich nákupní chování. Za tímto účelem byl realizován kvantitativní výzkum (dotazníkové šetření) a provedena statistická analýza dat (deskriptivní statistika, korelační …viac
Abstract:
The thesis focuses on the issue of sensory marketing in the context of gender. Its aim was to verify whether (and how) women and men react to sensory marketing and related stimuli, as well as how their purchasing behavior may differ. For this purpose, a quantitative research (survey) was conducted and statistical data analysis was performed (descriptive statistics, correlation analysis - chi-square …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.