Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s. – Peter Bc. Studeník
Peter Bc. Studeník
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2007
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3665
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2007
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Hana Vacíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3665
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
Prevence syndromu vyhoření učitelů MŠ pomocí SWOT analýzy a supervize
Lucie Knotková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko