Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s. – Peter Bc. Studeník
Peter Bc. Studeník
Diplomová práce
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 7. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/3665
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2007
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Hana Vacíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/3665
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková