Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku) – Karolína NOHEJLOVÁ
Karolína NOHEJLOVÁ
Master's thesis
Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku)
Russian and Czech Terminology of the Marketing Field (Analysis of the Vocabulary and Compilation of Dictionary)
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá komparací české a ruské terminologie z oblasti marketingu. Cílem práce je analýza excerpovaného lexikálního materiálu a sestavení terminologického glosáře. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou, z nichž každá obsahuje další podkapitoly. V samotném závěru práce je vložen česko-ruský a rusko-český terminologický glosář.Abstract:
The diploma thesis deals with comparing in between Czech and Russian terminology of marketing. The aim of this work is the analysis of lexical material and compiling glossary of marketing terminology. The thesis is divided into theoretical and practical part. Each part is subdiviled into several subchapters. The Czech-Russian and Russian-Czech glossary of terminology is compiled at the end of the work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOHEJLOVÁ, Karolína. \textit{Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku)}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/z08sm0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOHEJLOVÁ, Karolína. Ruská a česká terminologie z oblasti marketingu (analýza slovní zásoby a sestavení slovníku). Ostrava, 2020. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Translation and Interpreting / Russian for Translation
Theses on a related topic
-
Digitální marketing značky Lumene
Barbora Hudečková -
Podnikání vybrané obchodní firmy (MSP) - marketing, nákup, prodej
Michaela GRIGAROVÁ -
Luxury Fashion Marketing
Thu Hien NGUYEN -
Analýza odchylek od normy v bakalářských a diplomových pracích studentů oborů Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii a Odborný jazyk pro hospodářskou praxi se zaměřením na marketing
Šárka KONÍČKOVÁ -
Attracting customers online: The effectiveness of online marketing tools
Kirill Petrov -
Překlad neziskové organizace (komentovaný překlad z češtiny do ruštiny s glosářem)
Kristýna STAŇKOVÁ -
Překlad odborného textu z ruštiny do češtiny. Vypracování komentáře k překladu a sestavení glosáře
Anna BABUŠKINA -
Komentovaný překlad vybraného textu z oblasti historie
Patrik JERMER