Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Doctoral thesis

Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů

The manager's decision making with the use of the factors which influence purchasing behaviour
Abstract:
Disertační práce se zabývá manažerským rozhodováním s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů. Práce vychází z analýzy teoretických poznatků zahraniční a tuzemské literatury včetně současného stavu teorie manažerského rozhodování, segmentace spotřebního trhu a evropského a amerického indexu spokojenosti zákazníka. Na základě výsledků analýzy je stanoven hlavní cíl disertační práce …more
Abstract:
The disertation thesis deals with manager´s decision making and uses the factors which influence purchasing behaviour of consumers. The thesis is based on the analysis of theoretical knowledge from foreign and home literature and includes also the state of manager´s decision making theory, the segmentation of consumers´ market and The European and American Index of Consumer´s Satisfaction. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 12. 2012

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Novotný, Josef. Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Doctoral programme / field:
Economics and Management / Management