Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů – Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Doctoral thesis
Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů
The manager's decision making with the use of the factors which influence purchasing behaviour
Abstract:
Disertační práce se zabývá manažerským rozhodováním s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů. Práce vychází z analýzy teoretických poznatků zahraniční a tuzemské literatury včetně současného stavu teorie manažerského rozhodování, segmentace spotřebního trhu a evropského a amerického indexu spokojenosti zákazníka. Na základě výsledků analýzy je stanoven hlavní cíl disertační práce …moreAbstract:
The disertation thesis deals with manager´s decision making and uses the factors which influence purchasing behaviour of consumers. The thesis is based on the analysis of theoretical knowledge from foreign and home literature and includes also the state of manager´s decision making theory, the segmentation of consumers´ market and The European and American Index of Consumer´s Satisfaction. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 9. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 13. 12. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVOTNÝ, Josef. \textit{Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů}. Online. Doctoral theses, Dissertations. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/z0fo90/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Novotný, Josef. Manažerské rozhodování s využitím faktorů ovlivňujících kupní chování spotřebitelů. Pardubice, 2012. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationDoctoral programme / field:
Economics and Management / Management
Theses on a related topic
-
Ekonomické aspekty kupní smlouvy
Daniel Martiška -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová -
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Natálie Krčmová -
Segmentace návštěvníků vybrané akce zapsaného spolku Culture Line v Ústí nad Labem.
Radka POLESNÁ -
Segmentace trhu leteckých společností
Adam Čadek -
Segmentace spotřebitelů na trhu potravin
Pavlína Pechová -
Profesní návštěvník a jeho segmentace ve městě Brně
Simona Dudíková -
Segmentace online trhu s módním oblečením v České republice
Iveta Beničová