Lukáš LIČKO

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného sortimentu

Marketing mix of the selected assortment
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo celkové zhodnocení současného marketingového mixu vybraného sortimentu a navržení doporučení na změny v marketingovém mixu, které povedou ke zvýšení prodeje v ČR a současně také k vykazování zisku za další kalendářní roky. Vzhledem ke specializaci společnosti a jejímu ojedinělému výrobnímu programu v Evropě byly stanoveny aktuální vývojové trendy za pomoci sekundárních dat …více
Abstract:
The aim of this thesis was an overall evaluation of the current marketing mix for the selected range of goods and proposing of changes of the marketing mix, which would lead to an increase in sales in the Czech Republic and simultaneously reaching profits in the upcoming calendar years. Due to the company specialization and its unique production programme in Europe, the present development trends were …více
 

Klíčová slova

Produkt cena distribuce propagace B2B
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

LIČKO, Lukáš. Marketingový mix vybraného sortimentu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická