Marketingový mix vybraného sortimentu – Lukáš LIČKO
Lukáš LIČKO
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného sortimentu
Marketing mix of the selected assortment
Anotace:
Cílem bakalářské práce bylo celkové zhodnocení současného marketingového mixu vybraného sortimentu a navržení doporučení na změny v marketingovém mixu, které povedou ke zvýšení prodeje v ČR a současně také k vykazování zisku za další kalendářní roky. Vzhledem ke specializaci společnosti a jejímu ojedinělému výrobnímu programu v Evropě byly stanoveny aktuální vývojové trendy za pomoci sekundárních dat …víceAbstract:
The aim of this thesis was an overall evaluation of the current marketing mix for the selected range of goods and proposing of changes of the marketing mix, which would lead to an increase in sales in the Czech Republic and simultaneously reaching profits in the upcoming calendar years. Due to the company specialization and its unique production programme in Europe, the present development trends were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIČKO, Lukáš. Marketingový mix vybraného sortimentu. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Použití marketingového výzkumu vybrané firmy v některých speciálních oblastech (výzkum celkové tržní situace, výzkum vnímání okolí firmy, produktu, ceny, distribuce, propagace, preference vlastností výrobků, apod.)
Lucie Chrástecká -
Distribuce a propagace nového produktu vybrané firmy
Aneta Jirešová -
Distribuce a propagace rap music v kontextu světového a českého hudebního průmyslu
Tomáš Čech -
Propagace a distribuce softwarových produktů
Jiří BENEŠ -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Marketingová podpora prodeje v B2B vztazích
Jiří Plhal