Postavení vybraného pivovaru na českém trhu – Bc. Natália Jakubová
Bc. Natália Jakubová
Diplomová práce
Postavení vybraného pivovaru na českém trhu
The Position of a Selected Brewery in the Czech Market
Abstract:
The thesis deals with the role of a selected brewery in the Czech market. The work is divided into four chapters. The first chapter defines the concept of the beer market and shows its current position in the Czech Republic and in the world. Then we define the factors that affect the beer market. The contents of the other chapters are historical facts about beer, defining the concept and definition …víceAbstract:
V diplomovej práci sa zaoberáme postavením vybraného pivovaru na českom trhu. Práca je rozdelená na štyri kapitoly. V prvej kapitole vymedzujeme pojem trh piva a uvádzame aktuálnu situáciu na trhu piva vo svete a v Českej republike. Následne definujeme faktory, ktoré ovplyvňujú trh s pivom. Obsahom druhej kapitoly sú historické fakty týkajúce sa piva, definovanie pojmu podnik a vymedzenie špecifík …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ntrbt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Hana Pačesová, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Theodor Beran, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Ocenění podniku Pivovary Staropramen s.r.o.
Thomas Hartinger -
Strategická analýza společnosti Pivovary Staropramen s.r.o.
Daniel Maier -
Marketingový mix Pivovaru Staropramen s.r.o.
Daniel Včelák -
Strategická analýza Pivovary Staropramen s.r.o.
Kristýna Kotnová -
Trainee Program společnosti Pivovary Staropramen s. r. o.
Tereza Tlachnová -
Analýza komunikace společnosti Staropramen, a.s.
David Rymeš -
Marketingový mix vybraných produktů pivovaru Staropramen
Eliška Vrbická -
Nová legislativa v označování piv v ČR a její vliv na konzumaci piva
Viktoriia Kogustova