Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení – Bc. Helena Lebdušková
Bc. Helena Lebdušková
Bakalářská práce
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Marketing and PR strategy of Medical Institution
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové strategie a PR ve zdravotnickém zařízení. Uvádí obecný popis zdravotnických zařízení se zaměřením na optometrii. Dále obsahuje charakteristiku marketingové strategie, strategického plánování, marketingového a komunikačního mixu a úlohu PR ve zdravotnictví. V aplikační části je provedena komparativní analýza dvou očních optik zapsaných v registru …víceAbstract:
The bachelor thesis is dedicated to the marketing and PR strategy of a medical institution. It gives a general description of medical facilities and is focused on optometry especially. It also contains characteristics of marketing strategies, strategic planning, marketing and communication mix and the role of PR in healthcare. In practical part of the thesis is a comparative analyses of two opticians …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mhsgt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení
Jana Zemanová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Modernizace knihovny Nemocnice Boskovice s.r.o. za účelem zlepšení marketingové strategie
Milan Lepš -
Strategie řízení marketingu firmy v podmínkách hospodářské krize
Pavel Chloupek -
Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení ORP Centrum
Hana Tetivová -
Marketingová strategie v pediatrické ambulanci
Jana Manethová -
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Michaela Fojtů -
Marketingová strategie firmy v oblasti stomických pomůcek
Lukáš Niederle