Bc. Helena Lebdušková

Bakalářská práce

Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení

Marketing and PR strategy of Medical Institution
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice marketingové strategie a PR ve zdravotnickém zařízení. Uvádí obecný popis zdravotnických zařízení se zaměřením na optometrii. Dále obsahuje charakteristiku marketingové strategie, strategického plánování, marketingového a komunikačního mixu a úlohu PR ve zdravotnictví. V aplikační části je provedena komparativní analýza dvou očních optik zapsaných v registru …více
Abstract:
The bachelor thesis is dedicated to the marketing and PR strategy of a medical institution. It gives a general description of medical facilities and is focused on optometry especially. It also contains characteristics of marketing strategies, strategic planning, marketing and communication mix and the role of PR in healthcare. In practical part of the thesis is a comparative analyses of two opticians …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní